Waardering over Vehof, J.W.M., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 18 februari 2019

• Plastische chirurgie

Ik ben nu voor een 2e keer door Dr. Vehof behandeld aan mijn duimen. Eerst links en nu rechts in verband met hypermobiliteit. En wederom met heel veel kundigheid en goede zorg naar een succesvolle operatie toe gewerkt zonder complicaties. Dr. Vehof luistert goed, geeft duidelijke uitleg en neemt de tijd voor je.Het sociale aspect, de kundigheid en de goede zorg bij dr Vehof en zijn team zorgt ervoor dat ik ook nu weer positief terugkijk op dit traject. Dankjewel daarvoor! Blij dat ik mijn handen weer optimaal kan gebruiken.

Reactie van/namens Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem

geplaatst op 19 februari 2019

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw waardering. Fijn dat u met een positief gevoel terugkijkt op het traject. We geven uw compliment door aan
dokter Vehof en zijn team van de afdeling Plastische Chirurgie.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie
Rijnstate

Bent u of werkt u voor Vehof, J.W.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.