Plastisch chirurg Vehof, J.W.M.

Plastisch chirurg

Geslacht
Man
Specialisme
Handchirurgie
Er zijn 101 waarderingen Waarderen

Waardering over Vehof, J.W.M., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 3 mei 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Plastische chirurgie

Specialisme

Plastische chirurgie

Op mijn 53e werden mijn bovenoogleden dusdanig hangend dat ze een deel van mijn zicht wegnamen. Het is een familiaire aandoening en al eerder in mijn leven had ik besloten om t.z.t. een correctie te laten doen. Ik heb een verwijzing gekregen van de huisarts en kwam bij deze plastisch chirurg terecht. Na een intake, waarbij diverse metingen werden verricht en foto's werden gemaakt kwam ik in aanmerking voor de ingreep. Omdat het niet zomaar een ingreep is maar een ingreep op een prominente plek in mijn gezicht heb ik de reviews van deze arts van te voren bekeken. Daardoor had ik er van te voren al alle vertrouwen in. Nu, na 2 maanden, ben ik erg tevreden met het resultaat. Beide oogleden zijn weer zichtbaar in een mooie ronde boog, aan beide kanten precies hetzelfde. Chapeau voor deze arts!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vehof, J.W.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.