Waardering over Verschuur, E.C.A., Esthetisch-medisch centrum Centrum voor Esthetische Chirurgie Friesland - Leeuwarden op 26 oktober 2020

Mijn ervaring was een prettig laagdrempelig contact met dr. Verschuur. Niets geen poespas of andere vakjargon die werd gebruikt die ik waarschijnlijk toch niet begrijp. Tijdens de ingreep werd ik leuk en goed afgeleid door een alledaags gesprek en zo was de ingreep snel voorbij. Het herstel viel me ontzettend mee en de wond was snel genezen. Al met al een goede ervaring en zou het zo weer overdoen. Achteraf denk ik, waarom zo lang gewacht om deze ooglid correctie te laten doen. Een aanrader op het gebied van plastische chirurgie bij de heer Verschuur. Niet te lang over nadenken maar gewoon afspraak maken en doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verschuur, E.C.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.