Waardering over Weij, L.P. van der, Esthetisch-medisch centrum Boerhaave Medisch Centrum - Amsterdam op 9 mei 2018

• N.v.t.

9.8

Na enkele intake gesprekken bij verschillende klinieken over het liften van mijn gezicht  (deze waren vaag over resultaat en gaven geen concrete adviezen) Kwam ik bij de Boerhaave te Amsterdam terecht. Zij plande mij in bij Dr van der Weij. Deze was gelijk heel resoluut en zei dat ik voor mijn gewilde resultaat een face-en halslift noodzakelijk was. Zijn uitleg en overtuigde mij snel. Hij heeft zeer veel ervaring met deze behandeling. Ik wilde een permanente oplossing voor mijn futloze wangen waar ik lang plezier van zou hebben. Ik had geen betere keuze kunnen maken. Operatie liep voorspoedig. Het is niet te geloven maar ik heb geen enkele bloeduitstorting gehad. Amper napijn, alleen een stijve nek van de vreemde lig houding. Ik heb na 3 dagen met een band om mijn hoofd mijn haar weer gewassen, en zelfs weer begonnen met lichtelijk sporten. Na 1 week waren de zwellingen een stuk minder dus weer boodschappen gedaan. Na 2 weken bijna geen zwelling meer. Ook weer met vrienden op pad, die enkel zeiden, wat ziet je huid er mooi uit. Ik had veel vertrouwen in het resultaat maar had op dit niet durven hopen. Belangrijk is dat hij met weefsellijm werkt, vandaar het supersnelle herstel, en geen verwijdering van hechtingen> Nu ben ik 3 maanden verder, zijn de littekens nog beetje rood, en heb bijna al mijn gevoel terug in mijn gezicht. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit in de toekomst ook allemaal oplost.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Weij, L.P. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.