Waardering over Wever, C.F., Ziekenhuis Gelre Zutphen - Zutphen op 13 juli 2017

• Plastische chirurgie

"Mijn ervaring is in het Deventer Ziekenhuis op 4 mei 2017.Op spoedeisende hulp aangekomen i.v.m. ernstige verwonding aan de linkerhand met een cirkelzaag. Dokter Wever nam als chirurg de avonddienst waar. Bij het bekijken van mijn verwonding (duim lag er bijna af, strekpezen doorgezaagd, gewricht van duim aan hand fors beschadigd en van wijsvinger ook) zei zij "daar heb ik wel zin in". Dat gaf mij toen direct het vertrouwen dat ze wist wat er door haar moest gaan gebeuren. Nu 13 juli 2017, dus 10 weken later en pas 6 weken uit het gips, is het ongekend mooi wat ik al weer met mijn linkerhand kan. In eerste instantie is dit natuurlijk de buitengewoon knappe reconstructieve chirurgische ingreep door dokter Wever. Dat vormt zonder meer de basis voor het herstel en de mogelijkheid tot herstel en weer functioneren van de hand. In tweede instantie word ik met dit herstel geholpen door de ergotherapeute in mijn eigen dorp Nunspeet (Judith van het Slot). Ik heb nog een lange weg te gaan maar ben nu al zo super blij en uitermate tevreden met het werk van dokter Wever dat ik het nodig vind deze waardering te plaatsen. Dank u wel dokter Wever (en uw operatie-team) met het nu al geweldige resultaat van uw chirurgische hulp op 4 mei van dit jaar in het Deventer Ziekenhuis. "

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wever, C.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.