Waardering over Wever, C.F., Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 25 februari 2014

• Plastische chirurgie

Vanaf het eerste bezoek aan dokter wever een goed gevoel. Ik kwam voor een borstverkleining en voelde me vanaf het eerste moment serieus genomen. Goede en eerlijke uitleg over mogelijkheden en onmogelijkheden. Alles is zeer vlot verlopen. Dankzij het meedenken en mee voelen en een beetje geluk lag ik binnen een maand op de operatietafel. Het is nu bijna 3 weken geleden en ben erg onder de indruk van de tijd en aandacht die er genomen is om littekens zo klein en zo mooi mogelijk te maken. Ook de verpleegkundigen van de poli zijn erg betrokken en professioneel. Het enige waar ik spijt van heb is dat ik dit niet jaren eerder heb gedaan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wever, C.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.