Plastisch chirurg Wilmink, J.

Plastisch chirurg

Waardering over Wilmink, J., Esthetisch-medisch centrum Velthuis Kliniek Eindhoven - Eindhoven op 26 oktober 2016

Dokter Wilmink heeft mijn rechterpink weer recht gezet.Deze was krom gegroeid vanwege de erfelijk ziekte van Dupuitren.Tijdens het voortraject heeft hij zeer goede informatie verschaft.Tijdens de operatie was er een chirurg in opleiding aanwezig, en via hun conversatie kreeg ik een heel goed beeld van de exacte behandeling.Ook betrok dokter Wilmink mij op gepaste momenten in de voortgang van de operatie.Hij komt op mij over als een kundig specialist.En niet te vergeten, een dag later zit ik nu weer met twee handen te typen, zonder pijn, met enkel een paracetamolletje. Dit is een specialist die zijn beroep verstaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wilmink, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.