Plastisch chirurg Wingerden, J.J. van

Plastisch chirurg

Er zijn 21 waarderingen Waarderen

Waardering over Wingerden, J.J. van, Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 30 juli 2014

Specialisme

Plastische chirurgie

Had na een ganglion operatie onverklaarbare pols klachten , na verschillende onderzoeken bleek dat ik tlcc letsel heb, ben nu doorverwezen naar het ziekenhuis in Deventer

Reactie van/namens Wingerden, J.J. van

Geachte mevrouw, heer,

Het verheugt ons dat het probleem aan de pols waarmee u kwam, het ganglion, prima is verholpen. Voor het tweede probleem, de TFCC, bent u, conform de landelijke richtlijn, verwezen naar een specialist (in Deventer) die daar voor specifieke expertise en ervaring heeft. Het spijt ons dat u deze zorgvuldige verwijzing niet op prijs stelt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wingerden, J.J. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.