Waardering over Wu, S.H., Overige kliniek Parkkliniek en Park Medisch Centrum - Rotterdam op 18 februari 2019

• Borstverkleining

Zowel Dr. Wu als de kliniek hebben zich enorm extra ingespannen om te zorgen dat ik goed geholpen kon worden. Mijn situatie was zeker niet standaard maar iedereen heeft zich ingespannen om de operatie voor mij zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Hierbij bleken dingen mogelijk die in een 'normaal' ziekenhuis niet eens bespreekbaar zijn, zoals vroeger binnen komen en samenwerking met artsen van andere klinieken. Gedurende mijn opname ben ik ronduit vertroeteld met liefdevolle zorg (en geweldig eten). Het resultaat van mijn operatie is prachtig! Na 3 weken ziet alles er al heel mooi uit (en dan moeten de laatste hechtingen eigenlijk nog verdwijnen), het is een kunstwerk wat mij betreft. Dr. Wu heeft er alles aan gedaan om complicaties te voorkomen, mijn kwaliteit van leven is nu al verbeterd.

Bent u of werkt u voor Wu, S.H.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.