Waardering over Zweep, H.P., Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 2 december 2019

• Borstvergroting
  • Plastische chirurgie

Waar moet ik beginnen........superlatieven..... Dr Zweep......liefste dokter ooit! Zo enorm betrokken en goed in zijn werk. Veilig, professioneel, humaan, vakman.........Ik voel me enorm vertrouwd bij deze arts. Het is een bijzonder mens met alle eigenschappen die hem geweldig goed in staat stellen om mensen te helpen, gerust te stellen, te adviseren en te herstellen waar nodig en daarbij je ook nog mooier maakt. Geen enkel minpuntje kunnen vinden. Als je nog aan het oriënteren bent.........zoek niet verder! Mijn klachten waren: Ernstige kapselvorming beide borsten, veel pijn en keihard. Na de ingreep zacht en soepel en uiterst natuurlijk. Wat een opluchting. Elke belofte is waargemaakt. Vertrouwen! Behandeld in Ziekenhuis Ter Gooi Hilversum. Plus punten Kundig, intermenselijk, humor, vakman, vertrouwd. Verbeterpunten Geen!

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum

Hartelijk dank voor uw waardering. Wat fijn dat u tevreden bent met de ontvangen zorg en aandacht én met het resultaat. Tevreden patiënten is waar wij het voor doen. ^IRM

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zweep, H.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.