Plastisch chirurg Zweep, H.P.

Plastisch chirurg

Geslacht
Man
Er zijn 13 waarderingen Waarderen

Waardering over Zweep, H.P., Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 2 december 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Borstvergroting

Specialisme

Plastische chirurgie

Waar moet ik beginnen........superlatieven..... Dr Zweep......liefste dokter ooit! Zo enorm betrokken en goed in zijn werk. Veilig, professioneel, humaan, vakman.........Ik voel me enorm vertrouwd bij deze arts. Het is een bijzonder mens met alle eigenschappen die hem geweldig goed in staat stellen om mensen te helpen, gerust te stellen, te adviseren en te herstellen waar nodig en daarbij je ook nog mooier maakt. Geen enkel minpuntje kunnen vinden. Als je nog aan het oriënteren bent.........zoek niet verder! Mijn klachten waren: Ernstige kapselvorming beide borsten, veel pijn en keihard. Na de ingreep zacht en soepel en uiterst natuurlijk. Wat een opluchting. Elke belofte is waargemaakt. Vertrouwen! Behandeld in Ziekenhuis Ter Gooi Hilversum. Plus punten Kundig, intermenselijk, humor, vakman, vertrouwd. Verbeterpunten Geen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zweep, H.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.