Waardering over Gerner, J., Podologiepraktijk Xcelsior Expertise Centrum, Podologie - Den Haag op 30 december 2019

• Gewrichtsaandoeningen

Er wordt steeds goed geluisterd naar mijn medische geschiedenis, huidige problemen en ervaringen. Ook wordt er goed naar de gehele bouw en bewegingen van mijn lichaam in relatie tot het probleem waarvoor ik kom, zodat er een compleet beeld gevormd wordt en de juiste hulpmiddelen aangemeten kunnen worden. Wanneer deze eventueel toch verder afgesteld of aangepast moeten worden dan wordt er niet moeilijk over gedaan. Dit werd net zo lang gedaan en kosteloos totdat het goed is. Ik voel me hier geen nummer of patiënt, maar zoals het overal zou moeten zijn een mens. Alle medewerkers en met name podoloog dhr. Gerner een 10+ voor hun mensgerichte service en professionele begeleiding.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gerner, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.