Podoloog Goessens, T.

Podoloog

Geslacht
Man
Er zijn 38 waarderingen Waarderen

Waardering over Goessens, T., Podologiepraktijk Goessens Podologie - Veghel op 2 mei 2021

Na jaren met aangepaste schoenen te hebben gelopen, bleef de pijn in rug en knieën. Ook had ik last van verkrampte voetspieren met een dood gevoel in de voorvoeten. Mijn fysiotherapeut verwees me door naar een hele goede podoloog. Daar had hij gelijk in, bij de eerste intake had ik al het gevoel dit komt goed. Dat is ten volle uitgekomen, heb bijna geen last meer van mijn gewrichten en de stand mijn voeten is weer dicht bij normaal. Heb al vrij snel diverse nieuwe “normale” schoenen gekocht, Leg de zooltjes nu in al mijn werk/sport/wandel en sneakers. Nazorg en service zijn goed en ik heb inmiddels weer 2 paar extra zooltjes besteld. Deze kunnen worden aangepast in elke soort schoen. Bedankt podologie Goessens, mijn leven is weer veel fijner door geworden. Zelfs mijn humeur is er op vooruitgegaan (zegt mijn vrouw)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Goessens, T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.