Waardering over Luinge, S.B.K., Podotherapiepraktijk Podocentrum Hoep Zuid - Schagen op 12 januari 2017

• Nekpijn

Mw. Luinge is een professional zoals je ze nog maar zelden tegenkomt. Zij is een uitstekend luisteraar en daarbij ook nog eens warm en sympathiek mens die een trefzekere diagnose stelt gevolgd door een oplossing die tot 100% succes leidt. Zij heeft mij zelfs nog binnen de door haar voorspelde benodigde tijd compleet van mijn klachten afgeholpen. Daarnaast heeft zij mij toen ik mijn vrouw vergezelde bij een consult en merkte dat ik wat met veel moeite van mijn stoel opstond ook nog eens geholpen met het stellen van een diagnose in verband met een helse rugpijn. Deze diagnose heeft zij ook nog eens voor mij op papier gesteld en mij vervolgens verwezen naar een manueel therapeut. Deze manueel therapeut bleek vervolgens behoorlijk onder de indruk van de juiste diagnose die mw. Luinge adequaat en to the point had gesteld. In een eerdere fase was dat noch mijn huisarts noch een fysiotherapeut gelukt. Dankzij de hulp van mw.  Luinge kon ik na één behandeling van de manueel therapeut mijn medicijnen (Tramadol!) een dag later weggooien. Tot mijn verbazing liet mw. Luinge ook nog eens een rekening achterwege want zij beschouwde haar hulp als service. Vandaag was ik voor een laatste controle bij haar op bezoek en tijdens dit bezoek meldde ik achteloos ook nog een eksteroog te hebben en alweer tot mijn verbazing wist mw. Luinge ook hier weer raad mee en hielp mij spontaan waarbij ik ook nog eens een zeer praktisch advies kreeg met betrekking tot de door mij foutief aangebrachte ring die over de eksteroog had aangebracht. Mw. Luinge is een sympathieke professional die begaan is met haar patiënten en vindingrijk zoals ik zelden iemand in de gezondheidszorg heb aangetroffen. Ik weet het zeker: mocht ik ooit weer problemen met het bewegingsapparaat hebben dan aarzel ik geen moment en dat betekent "onmiddellijk op naar Schagen, naar mw. Luinge want zij weet wat haar dan te doen staat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Luinge, S.B.K.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.