Waardering over Baas, G.W., Podotherapiepraktijk Praktijk Podotherapie Het Gooi, locatie Bussum - Bussum op 23 juli 2019

5.7

De heer Baas is vast en zeker deskundig. En vriendelijk; tot het moment dat er een weerwoord komt. Hij weet alles beter, andere specialisten in het vak deugen niet en dat maakt erg onzeker. Door zijn drukke gepraat (theorie over de voet etc) heb je het gevoel in een schoolbank te zitten en lijkt hij niet te luisteren. De behandeling heeft niet geholpen, diagnose was niet goed gesteld en de specialisten die ik later consulteerde (4, diverse disciplines) keurden de zolen allemaal en eensgezind af. Helaas, honderden euro's in de prullenbak, maar dit kan natuurlijk gebeuren en ik ga niet uit van foute opzet ...

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Baas, G.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.