Waardering over Baas, G.W., Podotherapiepraktijk Praktijk Podotherapie Het Gooi, locatie Bussum - Bussum op 5 augustus 2019

9.7

Ik kreeg ineens te maken met een enorme pijn in mijn rug waarbij er elke keer een zenuw in de knel kwam te zitten waardoor ik vaak uren uitgeschakeld was. Ik kwam dan ook bij meneer Baas, een hele aardige man, terecht en die kon mij precies uitleggen wat er aan de hand was. Ik kreeg dan ook aangepaste zooltjes, er kwam na verloop van tijd wel wat lichte verbetering, heel wisselend, en op langere termijn ging 't steeds beter en nu deze maand wordt 't al een jaar dat ik er totaal geen last meer van heb. Ik kan 't gewoon niet geloven en ben er tot op de dag van vandaag meneer Baas erg dankbaar voor. Hij heeft mij van een hevige pijn afgeholpen en dit vraagt zeker om een dikke 10! Ook word je er altijd gauw geholpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Baas, G.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.