Podotherapeut Bartels, M.A.A.M.

Podotherapeut

Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

11 resultaten voor je selectie:

Podotherapiepraktijk TOPpodotherapie M. Bartels, locatie Etten-Leur - Etten-Leur

6 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Goed luisterend naar de klachten en de goede uitleg die ze je geven over de oplossing voor de klachten die je hebt. Verder goede service en zeer prettige omgang

8.5

12 februari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Veel te duur en steunzooltjes van zeer slechte kwaliteit. Plus narekening ofschoon nazorg gratis moet zijn.

3.0

11 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ben al jaren onder behandeling bij deze therapeut voor mijn voeten. Heb inlegzolen , een orthese voor mijn tenen en aangepaste slippers aangeschaft. Ik krijg bericht als er controle nodig is en...

7 oktober 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Goed geholpen.Goede uitleg. Zeer vriendelijk

11 november 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben hiernaar verwezen op eigen verzoek ivm aanhoudende klachten van een hielspoor. Verder had ik al een maand last van een pijnlijk plekje onder mijn voet, wat volgens mijn dokter kwam doordat ik...

9.2

11 september 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Goed snel en heel vriendelijk geholpen

8.3

15 januari 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Voldoende parkeergelegenheid, netjes en verzorgde wachtruimte. Werken goed op tijd. Deskundig en prettig in de omgang.

9.5

3 oktober 2012 - Goedgekeurd door de redactie

Prima zorg, aardige therapeut.

8.5

25 oktober 2010 - Goedgekeurd door de redactie

Er wordt wel goed geluisterd, goed bekwaam personeel. Mijn klachten zijn goed verholpen, maar dat lijkt mij per klachten verschillend en kun je moeilijk over 1 kam scheren.

8.2

6 augustus 2010 - Goedgekeurd door de redactie

Er wordt goed naar je geluisterd en adequaat gereageerd op problemen/ ontwikkelingen tijdens de behandeling. Een leuk mens ook! Jammer dat niet alles vergoed wordt door de VGZ, maar daar kan zij...

8.3

27 april 2010 - Goedgekeurd door de redactie

Zij luistert niet goed naar de pijnklachten die de door haar geadviseerde zolen hebben veroorzaakt. Nu moet ik zelfs naar een andere zorgverlener om deze problemen (hielspoor) op te lossen.

3.7
  • Waardeer deze zorgverlener