Podotherapeut Helvoort, B.M. van

Podotherapeut

Geslacht
Vrouw
Er zijn 79 waarderingen Waarderen

Waardering over Helvoort, B.M. van, Podotherapiepraktijk Podotherapie van Helvoort - Amsterdam op 9 maart 2020

Enkelbandletsel

Na 4,5 jaar rond te lopen met een enkelblessure, twee operaties en een veel fysiotherapie, was ik verbaasd dat de zooltjes van Beatrijs mij binnen 10 weken al van zo veel pijn af hebben geholpen. Genezen is het niet, maar ik ben ontzettend benieuwd naar het resultaat op de lange termijn! Daarnaast ben ik enorm tevreden over de persoonlijke benadering van Beatrijs, haar flexibiliteit en uiteraard hoe snel ze werkt. Zowel mijn eerste paar zooltjes, als het tweede paar en mijn sportzooltjes kon ik binnen één of twee weken ophalen. Ze denkt graag mee in wat het beste werkt voor mij (soort zooltjes, oefeningen, type schoenen, etc.) en is altijd bereikbaar via de mail voor meer advies of het maken van een afspraak. Het enige minpunt is dat ik niet eerder bij haar terecht ben gekomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Helvoort, B.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.