Podotherapeut Hulleman, T.C.L.

Podotherapeut

Waardering over Hulleman, T.C.L., Podotherapiepraktijk Podotherapie Hulleman, locatie Emmen - Emmen op 22 februari 2021

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Gewrichtsaandoeningen

Sinds twee maanden woon ik in Emmen en kom uit de Randstad. Tim Hulleman heeft beide voeten en mn knie gemanipuleerd, waardoor de stand van mijn voeten en benen is veranderd. En ten goede! Ondanks jarenlange bezoeken in de Randstad naar podotherapeuten en een manueel therapeut bleef ik pijnen aan mn benen en bekken houden. En ook een rare verdaaiing met mn rechterbeen bleef. Veel pijnstillers geslikt. Dank zij de behandeling van Tim Hulleman heb ik geen pijn meer, voelt mn bekken en rug anders! Ben hem zeer dankbaar en kan hem iedereen aanbevelen: hij is zeer nauwkeurig, observeert goed en stelt de juiste diagnoses.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hulleman, T.C.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.