Podotherapeut Khoenkhoen, S.

Podotherapeut

Geslacht
Man
Er zijn 11 waarderingen Waarderen

Waardering over Khoenkhoen, S., Podotherapiepraktijk Podotherapie Delft - Delft op 27 september 2017

Vanmorgen erg geschrokken door de bejegening.Voelde me op n gegeven moment zelfsd bedreigd.Stemverheffing,wijsvinger bijna in m'n gezicht en dichtbij komen.Wat een nare,enge man.Ben al een jaar daar bezig m'n steunzolen goed te krijgen.Ik uitte mijn ongenoegen maar toen begon hij mij uit te schelden en dat m'n karakter niet goed is enz enz.En dat ik niet meer welkom ben.En aan het begin van de afspraak nog schijnheilig vragen hoe mijn vakantie was.Ik raad iedereen aan niet naar hem toe te gaan.Uiteindelijk heb ik nu dus nog geen goede zolen.En het heeft me dus wel aardig wat geld gekost.Oja,dat zei hij ook nog ,dat het hem veel te veel tijd kost op deze manier.IK ben toch degene met pijn.....denk je dat ik er blij van word dat het nu al een jaar duurt en nu nog geen goede zolen.En ik vind het zeer slecht dat er nadat de zolen klaar zijn er niet gekeken wordt naar je houding.dat je bekken er bv niet scheef van gaat staan.Nu had ik weer pijn onder mijn knie met de steunzolen.Maar dat kon echt niet aan de steunzolen liggen zei hij.Maar zodra ik ze weer indeed na een tijd niet aangedaan te hebben kreeg ik gelijk weer die pijn.En hij vroeg:heb je rugklachten dan?!Nou dat had ik allang aangegeven en ik kwam daar al langer dat staat ook in de papieren.Onbeschoft en onkundig.Stond gewoon helemaal te trillen toen ik weer buiten stond.Nog nooit meegemaakt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Khoenkhoen, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.