Waardering over Mulder, J., Podotherapiepraktijk Voetcomfort Deventer - Deventer op 6 oktober 2020

• Rugpijn

Via de fysiotherapeut doorverwezen naar podotherapeut Jeroen Mulder . Jeroen is iemand die goed kan luisteren naar je klacht en samen met jou tot de best haalbare oplossing komt. In 2019 heb ik een operatie ondergaan aan mijn rug. Sinds ik weer mag werken (Ik heb een baan waarbij je veel loopt) kreeg ik weer veel pijnklachten in mijn rug. Door een verhoging in mijn schoen, die stapsgewijs werd gemaakt zijn mijn rugklachten na het werk verdwenen. Ik ben meer dan tevreden over de behandeling en het resultaat.

Reactie van/namens Podotherapeut Mulder, J. - Deventer

Bedankt voor je mooie woorden! Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen om je rugklachten na het werk te verminderen. We hebben stapsgewijs gewerkt naar het beste resultaat en dan is het super om te horen dat je nu weer pijnvrij kunt lopen!

Groeten,

Jeroen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mulder, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.