Waardering over Pas, S.G.C.M. van der, Podotherapiepraktijk Podotherapie Van der Pas, locatie Leidschendam - Leidschendam op 23 november 2018

1.8

Tot 5 keer aan toe geprobeerd om goede zooltjes te laten maken. Helaas zonder tevreden resultaat. Er wordt niet geluisterd naar de wensen en de klachten. Zooltjes laten aanmeten voor normale schoenen en sportschoenen. De correctie in de zooltjes is bij de varianten verschillend waardoor op beide lopen pijnlijker is dat zonder zooltjes. Het lijkt wel of het opmeten totaal verkeerd is gegaan en dat de zooltjes ook nog eens verschillend qua stand zijn gemaakt.Daarnaast zijn de zooltjes veel te dik, waardoor er geen schoenen voor te vinden zijn. Uiteindelijk heeft de therapeut mij veel succes gewenst bij het laten maken bij een andere podotherapeut omdat ze het niet meer weten. Ik heb geen vreemde voeten oid en bij voorgaande opmeting in 2015 was ik wel tevreden.Kortom geen aanrader.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pas, S.G.C.M. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.