Waardering over Rosmalen, A.G.H.W. van, Podotherapiepraktijk Centrum voor Voettherapie Leiderdorp - Leiderdorp op 27 november 2012

9.8

Ik ben al 12 jaar cliënt en altijd uitstekend behandeld. Dhr. van Rosmalen is zeer ervaren, rustig en correct. Hij heeft mij meerdere malen van aanhoudende rug- en recentelijk ook nekklachten afgeholpen, waardoor ik hem soms een wonderdokter noem. Als zijn mogelijkheden waren uitgeput was hij daarin ook eerlijk en verwees hij door naar fysiotherapie. Dit is tot nu toe 2x nodig geweest en na die therapie wist hij dan de laatste hardnekkige pijntjes weg te krijgen. Ik ben ervan overtuigd dat zijn behandeling preventief werkt en dat ik zonder hem veel vaker fysiotherapie nodig had gehad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rosmalen, A.G.H.W. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.