Waardering over Smulders, C.C.C.M., Podotherapiepraktijk Podotherapie Smulders, locatie Bergen op Zoom - Bergen op Zoom op 12 juni 2012

8.5

Mijn zoontje en ik zijn client van dhr. Smulders. Onze ervaringen zijn heel positief, wij zijn heel tevreden over onze zolen, de uitleg en de persoon. Dhr. Smulders kijkt niet alleen naar de voeten, maar ook naar je houding. Daarom werd mijn ene zool ietsje hoger dan de andere, wat direct goed aanvoelde. Door dhr. Smulders kwam ik erachter dat ik eigenlijk een maat groter heb ... (Bij schoenwinkels zaten ze dus altud fout) En mijn schoenen zitten nu echt prettiger. Als ik twijfelde over mijn net gekochte schoenen mocht ik even langskomen, wat ik deed. De iets mindere accomodatie vind ik van minder belang, wij worden goed geholpen en daar gaat het om.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Smulders, C.C.C.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.