Waardering over Summeren, M.J.L. van, Podotherapiepraktijk Paramedisch Voetcentrum Breda, Groot Zand - Breda op 18 juni 2012

4.8

Hij heeft mij steunzolen verkocht welke van begin af aan niet voldeden en na enkele aanpassingen nog steeds niet. Inmiddels is gebleken dat ik helemaal geen steunzolen nodig heb terwijl ik van een podotherapeut verwacht dat deze dat vast kan stellen. Kennelijk mist Van Summeren de nodige vakkwaliteit. De € 264 die ik aan hem heb uitgegeven zijn weggegooid geld. Het maken van afspraken gaat moeizaam omdat hij na 15.30 uur geen afspraken meer maakt en dat is niet handig voor iemand die fulltime werkt. De accomodatie is een kale ruimte in een bedrijfspand. De enige medewerker is hijzelf. Hij mist m.i. de kwaliteiten om te kunnen beoordelen of iemand wel of geen steunzolen nodig heeft. Deze worden kennelijk standaard aangemeten vanwege de extra verdiensten en niet in het belang van de patient. Na het aanmeten van de steunzolen voldeden deze niet en na enkele aanpassingen heb ik deze maar weggegooid omdat ze niet geschikt waren voor mijn voeten waarvoor ze bedoeld waren. Hij luistert niet echt naar de problemen van de patiënt en komt over alsof hij de enige is die de wijsheid in pacht heeft. Informatie over het hoe en wat van de behandeling is alles behalve volledig geweest want anders was ik nooit met hem in zee gegaan. De behandeling op zich was redelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Summeren, M.J.L. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.