Podotherapeut Toonen, E.

Podotherapeut

Waardering over Toonen, E., Podotherapiepraktijk Podotherapie in Beweging, locatie Zaltbommel - Zaltbommel op 7 juli 2017

Tweemaal geweest over drie jaar uitgesmeerd  (met extra controles van de zolen!) en kreeg voor veel geld tweemaal te smalle zolen voor hallux valgus beginstadium. Daardoor nu problemen met knie en grote teen wat door andere therapeuten nu aangepakt wordt en enigszins begint te verbeteren.Erg ongeinteresseerde therapeuten bij de praktijk, weinig parkeerruimte, oud gebouw.Zeker geen voldoende waard. Kwam snel-cashend over. Ik hoop dat mijn knie en teen snel hersteld van deze onkunde waar ik vol vertrouwen naar toe kwam.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Toonen, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.