Waardering over Achilles, R.A., GGZ Spoedeisende Psychiatrie Amsterdam - Amsterdam op 13 augustus 2015

1.0
  • Psychische problemen

De IBS-beoordeling vond plaats terwijl ik dermaten sedeerd was, dat ik die hele man nooit meer zou herkennen. De aantekeningen die hij deed in mijn dossier waren feitelijk zo fout, dat na mijn aanvraag de hele passage geschrapt werd. De IBS werd pas 9 uur na gesprek aangevraagt, zodat nog advocaat nog rechtbank tijdig kon reageren : ik zat 6 dagen vast, ipv 3 dagen. Ik heb trouwens over de gehele gang van zaken toen, inmiddels contact gehad met met onder meer geneesheer directeur. Op haar interventie werd uiteindelijk mijn dossier aan mij gegeven, en is uiteindelijk de passage van A. Achilles helemaal geschrapt, omdat er niet een juist woord in stond. Jammer was wel, dat dat de basis van de IBS aanvraag was. Die dus 6 dagen duurde. Waar ik dus vast zat - in plaats op mijn werk. Maanden later heb ik ook nog met de PvP gesproken, maar besloten om af te zien van een klacht. Maar ernstig vind ik dat gedrag zeker, van meneer A.Achilles.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Achilles, R.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.