Psychiater America, H.P.

Psychiater

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over America, H.P., GGZ GGZ Noord-Holland-Noord, locatie Heerhugowaard - Stationsplein - Heerhugowaard op 16 oktober 2019

Depressie

Hans America is een zeer kundige psychiater die vertrouwen wekt en goed begeleid. Hij heeft mij door een combinatie van gesprekken en schema therapie veel inzicht gegeven in mijn eigen gedrag. De nadruk lag op de therapie maar ook de medicatie werd goed in de gaten gehouden met regelmatige controles van de bloedspiegels. Wat ik met name goed vind is dat hij niet te afstandelijk is maar je de ruimte geeft om te praten waarover je maar wilt en mee te denken. Ook heb ik nooit het idee dat hij oordeelt over wat je zegt. Het hoofd van de GGZ had via via Hans America aangeraden en dat was zeker een goede! Ik raad hem zelf dan ook aan iedereen aan die behoefte heeft aan hulp.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor America, H.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.