Waardering over Baaijens, A.M., GGZ GGzE - Eindhoven op 2 oktober 2018

3.5
  • Depressie

Komt erg opdringerig over en lijkt niet te luisteren naar de inhoudelijke opmerkingen vanuit mijn kant. Lijkt voordat ze mij gesproken heeft al een oordeel klaar te hebben staan en ik heb niet het gevoel dat ze mijn input serieus neemt.Is vaak niet op de hoogte van de status van mijn behandeling bij andere behandelaars binnen de GgzE.Bij onvrede of een verschil van mening vanuit mijn kant krijg ik het gevoel dat ze mij totaal niet serieus neemt en wanneer ik het niet met haar eens dringt mevrouw Baaijens haar mening gewoon door. Op een vervelende manier.Geeft voldoende informatie over de medicatie die ze voorschrijft en is daar wel duidelijk over. Komt standaard 10 minuten te laat wat niet prettig is. Dit kan af en toe gebeuren maar wanneer dit structureel gebeurd is het vervelend. Kortom; naar mijn mening is mevrouw Baaijens bekwaam in haar vakgebied qua medicatie en is daar eerlijk en duidelijk over. De rest (communicatie, op tijd komen, luisteren naar de cliënt, etc.) vind ik van een bedroevend niveau.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Baaijens, A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.