Waardering over Boanta, A., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Psygro Purmerend - Purmerend op 20 juli 2017

1.8
  • Depressie

Onduidelijke communicatie. Zegt je kan bellen als het nodig is, als je dan belt, wat 1 keer is gebeurd en echt dringend nodig was dan komt het niet uit of vind mevrouw het niet belangrijk genoeg.Ik ging daar slechter weg dan ik kwam. Eenmaal tijdens een gesprek ging het heel slecht, mevrouw stelde voor om buiten een oxazepam te nemen en stuurde me zo onderweg. Misschien is niet alles mevrouw Boante's schuld, heel Psygro is erg slecht, de meest slechte instelling waar ik ooit mee te maken heb gehad.In 1 jaar, 3 psychiaters, 2 psychologen, 3 Psychiatrisch verpleegkundigen en 1 Huisarts. Dit door ziekte of dat ze naar een andere werkgever gingen. Echt nooit meer. Kan het iedereen afraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boanta, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.