Waardering over Boswerger, M.G.C., GGZ GGZ Noord-Holland-Noord, locatie Maelsonstraat - Hoorn op 23 november 2017

• Bipolaire stoornissen

Maaike is naar mijn mening een zeer deskundige arts. Maaike heeft mij altijd goed gemonitord. Soms is het moeilijk om de juiste medicijnen af te stemmen, zo iets neemt tijd in beslag. Toch hebben we samen in korte tijd een fijn behandelplan kunnen opstellen en ben ik, onderandere dankzij haar hulp, stabiel geworden. Maaike deed altijd haar best om up to date te blijven maar helaas kreeg ik soms het gevoel dat ik maar één van de vele patiënten was. Wat best logisch is bij een psychiater maar ik hou toch van een iets meer persoonlijke benadering. Wel heeft Maaike altijd haar best gedaan om alles zo goed mogelijk te regelen als er weer iets bij de apotheek of door de huisartsenpraktijk fout was gegaan. Daarnaast was ze zelfs bereid om tussen haar afspraken door last-minute mijn reispapieren te ondertekenen. Voor zulke situaties heb je dan een arts nodig die aan de patiënt denkt. Naar mijn idee doet Maaike dat zeker.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boswerger, M.G.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.