Psychiater Bouwers, J.

Psychiater en Neuroloog

Waardering over Bouwers, J., Zorgaanbieder overig Neuro-Psycho-Medische-Praktijk-Groningen, locatie Kleine Rozenstraat - Groningen op 13 maart 2017

Neurologische aandoeningen

Het was mijn beste beslissing om bij dokter Bouwers in behandeling te gaan. Ik had me aangemeld in verband met veel lichamelijke klachten. Na uitgebreid lichamelijk onderzocht te zijn bleken problemen in mijn huwelijk en op het werk deze problemen te kunnen veroorzaken. En daar door dokter Bouwers zorgvuldig lichamelijk en neurologisch onderzoek, neurologische oorzaken kon uitsluiten kreeg ik een een behandeling waarin ik geleerd heb de samenhang en wisselwerking tussen neurologische en psychische klachten te interpreteren en zijn vervolgens de lichamelijk klachten verdwenen en kon ik op een goede manier voortgaan met mijn leven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bouwers, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.