Psychiater Bouwers, J.

Psychiater en Neuroloog

Waardering over Bouwers, J., Zorgaanbieder overig Neuro-Psycho-Medische-Praktijk-Groningen, locatie Kleine Rozenstraat - Groningen op 28 september 2017

Depressie

Terwijl ik ouder werd speelden mijn depressie en oude trauma’s weer op en ik voelde de behoefte nogmaals in therapie te gaan. Zo kwam ik bij Dr. Bouwers terecht. Dr. Bouwers is psychiater en neuroloog en beschikt zo over een zeer brede kennis. De ontvangst bij Dr. Bouwers was hartelijk. Ik had al snel het volste vertrouwen in hem. We hadden een goed overleg en werden het eens over wat mijn behoeften waren en wat de aanpak zou kunnen zijn. Hij luisterde heel goed en met respect. Hij luisterde ook nauwkeurig, dat wil zeggen dat hij goed naging of hij begreep wat ik had gezegd en hij deed dat op een manier  die toch niet storend was. Dat wierp zijn vruchten af toen later bleek dat hij tussendoor scherpe en rake analyses had gemaakt die zeer verhelderend werkten. En er kon ook gelachen worden. Therapie is nooit makkelijk, maar langzamerhand begon ik mij lichter, zekerder en kalmer te voelen en op een gegeven moment konden we afscheid nemen. Dr. Bouwers heeft mijn geloof in een goede therapie een boost gegeven!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bouwers, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.