Waardering over Carpentier, P.J., GGZ Reinier van Arkel, Ambulante Psychiatrie - 's-Hertogenbosch op 29 september 2017

6.2

Ik heb met deze meneer slechts kort contact per email gehad, en kan niets verstandigs zeggen over zijn manier van werken, op het volgende na. Deze meneer lijkt zich af te sluiten voor de mogelijk heilzame werking van cannabis. Deze arts weet heel weinig van cannabis, maar is wel voor zware medicatie als Retalin, en lijkt zich daarin vastgebeten te hebben. Deze conclusies zijn mijn persoonlijke conclusies, die ik denk te kunnen trekken op basis van hetgeen over deze meneer over internet bekend is, en door lezen van enkele van zijn artikelen. Ik denk daarom dat deze meneer niet geheel openstaat voor alle mogelijke manieren om het leven van een ADHD-er te verbeteren. Ik vind dat een beperking. Nogmaals, hetgeen deze meneer niet laat maar wel doet op zijn manier, kan ik niet beoordelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carpentier, P.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.