Waardering over Cense, A.L., Psychiatriepraktijk Praktijk voor Psychiatrie A.L. Cense - Stoutenburg op 20 december 2016

9.8

Ik kwam bij Aad aan in tamelijk desolate toestand: vanwaar zou mijn hulp komen. Mijn pensionering die gelukzalig leek te verlopen sloeg plotseling in een nachtmerrie om toen niet verwerkte stoornissen uit een vroeg verleden mij weer ten gronde leken te richten. Hoewel Aad zijn praktijk aan het afbouwen was, leende hij mij zijn oor. Net als in het verre verleden toen ik nog niet voor hem openstond en bevend van spanning en afweer hem afwees. Vreemd maar mooi dat het nu wel klopte. En dat door nauwkeurig luisteren en bemoedigende tussenvragen hij me op het spoor zette zodat ik de moed vond mijn verdrongen opvoeding in een realistisch perspectief te plaatsen. Ik vond eindelijk de vriend waarnaar ik zo lang op zoek was: mezelf. Dank Aad, god zij dank ben ik aan de dodendans ontsnapt

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cense, A.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.