Psychiater Dijkhuizen, A.G.

Psychiater

Geslacht
Man
Werkzaam bij
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Dijkhuizen, A.G., GGZ GGzE - Eindhoven op 22 juli 2021

Psychische problemen

Persoonlijk heb ik Albert Dijkhuizen als een heel kundig, heel direct en scherp ervaren. Misschien dat mensen niet met zijn directe uitspraken om kunnen gaan alleen is mijn ervaring dat hij dat niet voor niets doet. En wanneer je er iets over zegt, maakt niet uit over wat, luistert hij naar je! Ik heb me altijd heel goed gehoord gevoeld en prima feedback mogen ontvangen. Iedere behandelaar is anders, soms klikt het echt niet. Wat mijn advies is ga er rustig over in gesprek en zoek samen waar het in zit. Het is niet altijd de slechte behandelaar, je bent er zelf ook bij en deelt daarin 50% van het aandeel. Iedereen mag vinden en denken wat hij wil alleen kan ik zeggen dat ik hem vele jaren gehad heb en het een top psychiater vind.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dijkhuizen, A.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.