Waardering over Does de Willebois, P.P.M. van der, Ziekenhuis BovenIJ ziekenhuis - Amsterdam op 7 augustus 2018

• N.v.t.

• Depressie
  • Psychiatrie

Ik werd door mijn huisarts doorgestuurd naar een psychiater en kwam terecht bij de heer van der Does.Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel enigszins sceptisch stond tegenover welke psychiater dan ook. Ik dacht ik krijg een pil en dat is het dan.Nu na een aantal jaren patiënt te zijn bij dokter van der Does kan ik niets anders zeggen dan dat hij mij met pillen maar ook met veel overleg, het laten vertellen hetgeen je dwars zit, het altijd vriendelijk zijn en het oer geduld dat hij heeft om al mijn problemen aan te horen voor mij een enorme steun is. Geweldige arts!

Reactie van/namens Ziekenhuis BovenIJ ziekenhuis - Amsterdam

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Goed te horen dat u zo tevreden bent geholpen.

Met vriendelijke groet,
BovenIJ ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Does de Willebois, P.P.M. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.