Psychiater Duijn, D. van

Psychiater

11 resultaten voor je selectie:

Psychiatriepraktijk Praktijk voor Psychiatrie Erik van Duijn, locatie Katwijk - Katwijk

9 december 2020 - Geplaatst door de redactie

Psychiater Erik van Duijn heeft mij in de periode dat ik in behandeling was voor ADHD klachten zeer goed geholpen. Zijn kalme, professionele en aandachtige houding maakte dat ik mij vrij voelde om te...

5 november 2020 - Geplaatst door de redactie

Probleem op de juiste manier aangepakt. Gevoel dat er naar mij geluisterd werd.

8.3

29 januari 2020 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de behandelaar! Er was wederzijds respect. Ik voelde mijzelf veilig en begrepen.

10 juli 2019 - Geplaatst door de redactie

Een hele fijne arts kan heel goed luisteren, weet ook exact wat er aan de hand is! Ik heb veel geleerd van dr van Duijn. En als ik dr van Duijn weer nodig heb wil ik er graag weer naar toe! Ik ben nu...

26 mei 2019 - Geplaatst door de redactie

Fijne en professionele begeleiding.

9.7

14 maart 2019 - Geplaatst door de redactie

Dhr van Duijn heb ik ervaren als een rustige vakbekwame psychiater.Als ik nog eens hulp nodig heb kies ik weer voor hem.

9.2

7 januari 2019 - Geplaatst door de redactie

Ik vond de gesprekken heel plezierig. Er werd goed geluisterd en meegedacht of informatie op gezocht.

16 december 2018 - Geplaatst door de redactie

Op de hoogte van medische ontwikkelingen en altijd in het belang van de patient.

9.8

18 september 2018 - Geplaatst door de redactie

Psychiater is heel goed op de hoogte van complexe psychiatrische klachten bij ziekte van Huntington. Hij doet ook veel onderzoek hierna en werkt mee aan opstellen internationale richtlijnen....

9.7

27 maart 2018 - Geplaatst door de redactie

Luistert aandachtig en komt met goede leuke tips. Weet medicijngebruik zo te regelen dat ik minder depressief ben.

4 maart 2018 - Geplaatst door de redactie

Zeer fijne en kundige dokter. Een heel fijne man om door geholpen te worden

9.2