Psychiater Duijn, D. van

Psychiater

Waardering over Duijn, D. van, Psychiatriepraktijk Praktijk voor Psychiatrie Erik van Duijn, locatie Katwijk - Katwijk op 9 december 2020

ADHD

Psychiater Erik van Duijn heeft mij in de periode dat ik in behandeling was voor ADHD klachten zeer goed geholpen. Zijn kalme, professionele en aandachtige houding maakte dat ik mij vrij voelde om te delen wat ik nodig achtte. Hoewel Erik voorzichtig is met suggesties, durfde hij op gepaste wijze de vragen te stellen die nodig waren om mijn eigen gedrag/gevoel/houding in kaart te brengen. Hierbij toonde hij begrip en inlevingsvermogen, waardoor ik mij geen moment veroordeeld voelde. Ook is Erik in staat om zeer zorgvuldig complimenten, humor en waardering te tonen, zo voelde ik mij als cliënt begrepen en zelfverzekerder. Erik dacht actief met mij mee om verschillende soorten ADHD medicatie te proberen. Hierbij stelde hij de nodige vragen en bood hij de volledige informatie die nodig is om de middelen zorgvuldig te kunnen gebruiken. Erik is goed bereikbaar voor vragen, geeft eerlijk antwoord en schroomt niet om uit te zoeken wat nodig is. Ik beveel Erik aan als (ADHD) psychiater.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Duijn, D. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.