Waardering over Duinkerke, S.J., GGZ Stichting Psycho Eindhoven - Eindhoven op 30 november 2020

3.0
  • Burn-out

Na twee plezierige intakegesprekken met een psychologe van dezelfde praktijk zou deze psychiater het finale gesprek voeren, vóór een therapietraject kon starten. Het werd een bizar gesprek van anderhalf uur, waarin de man zich nauwelijks begrijpelijk kon uitdrukken. Mijn partner, een academisch geschoold hulpverlener, was erbij en deelde mijn observaties. De 'diagnose' werd gesteld op basis van onderzoek van derden en bracht niets nieuws. Aan het eind van het gesprek werd mij meegedeeld dat ik weliswaar welkom was in zijn praktijk maar dat men nu niets voor mij kon doen. Er werden mij geen handvatten geboden en ook geen verwijzing naar een traject dat wel vruchtbaar zou kunnen zijn. Ik heb deze psychiater ervaren als een koude, zelfingenomen man.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Duinkerke, S.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.