Waardering over Flierman, A.A.M., GGZ Pro Persona, regio Arnhem, Volwassenen - Arnhem op 28 juli 2016

5.2
  • Stemmingsstoornissen

Dokter Flierman komt vriendelijk over. Hij heeft veel kennis in huis, die hij graag met je deelt. Het is jammer dat cliënten weinig inbreng hebben in hun eigen behandeling. Een bepaald aantal afspraken met de spv naast die met de psychiater. Verplicht contact met de behandelaars via internet waarbij je o.a. opdrachten moet gaan doen. Vragenlijsten via internet invullen over hoe het met je gaat en waarin je o.a. kan aankondigen of je van plan bent om jezelf iets aan te gaan doen of niet. Kortom: ik raad deze behandeling niemand aan.

Reactie van/namens Flierman, A.A.M.

geplaatst op 5 augustus 2016

Het is jammer dat u zich onvoldoende gehoord voelt. Het is telkens van groot belang om te kijken wat nu maakt dat stemmingsklachten ontstaan en u zich hier in herkent. Als dit samen onvoldoende lukt, zal ook de behandeling niet goed aansluiten, evenals de digitale opdrachten. Indien u nog bij ons in zorg bent, spreek ik u graag over hoe we het beter kunnen doen.

Bent u of werkt u voor Flierman, A.A.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.