Waardering over Flierman, A.A.M., GGZ Pro Persona, regio Arnhem, Volwassenen - Arnhem op 6 december 2016

8.5
  • Depressie

Ik ben meer dan zes maanden in behandeling geweest bij dhr. Flierman. Goede behandeling gehad. Ben tevreden over de menselijke benadering, tijd en contact die ik met hem heb gehad. Ik vond het bijzonder prettig dat ik een uitgebreide uitleg kreeg over de werking van de medicijnen. Dit heeft mij gerust gesteld waardoor ik ook meer vertrouwen heb in de medicijnen die ik slik.

Reactie van/namens GGZ Pro Persona, regio Arnhem, Volwassenen - Arnhem

geplaatst op 12 december 2016

We zijn blij te vernemen dat u zo tevreden bent over de behandeling door de heer Flierman en geven graag uw complimenten aan hem door.
Dat de uitgebreide uitleg over de medicijnen u zoveel vertrouwen heeft gegeven, is voor ons de bevestiging van het belang van goede informatie over de behandeling.

Bent u of werkt u voor Flierman, A.A.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.