Psychiater Geerdinck-Spronck, C.E.

Psychiater

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Geerdinck-Spronck, C.E., GGZ Psychiatrische afdeling van Gelre ziekenhuizen Apeldoorn - Apeldoorn op 3 december 2016

Psychische problemen

Ik heb een hele slechte ervaring gedeeld met deze psychiater.Zei luisterde onvoldoend lijk.Er zijn veel foute gemaakt met betrekking van de behandelingsprotocolen,en ontslag.Zei haalde altijd anderen er bij om mijn in het verkeerde daglicht te plaatsen, en nooit het positieve er van te willen in zien.ik vind dat zei een verkeerd behandelplan hanteerd,waardoor mensen niet verder bij haar komen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn

Wat jammer dat u zo terug kijkt op uw bezoek aan Gelre Ziekenhuizen

Graag komen we met u in contact.

klachtenfunctionaris@gelre.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Geerdinck-Spronck, C.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.