Waardering over Hambarian, A.R., GGZ GGZ Rivierduinen Autisme, locatie Oegstgeest - Oegstgeest op 10 mei 2018

• Depressie

De gesprekken met dhr. Hambarian waren steeds een rustpunt. Met zijn diepe inzicht en middels tekeningen, wist hij duidelijk aan te geven waar ik mij in het genezingsproces bevond. De heer Hambarian was ook de eerste behandelaar die de juiste medicatie heeft gevonden, waardoor mijn functioneren met sprongen is vooruitgegaan.Hij heeft mij uit het dal gehaald. Een uiterst rustig en vriendelijke behandelaar en zeer integer. ( het droombankje blijft mij bij.)

Reactie van/namens GGZ GGZ Rivierduinen Autisme, locatie Oegstgeest - Oegstgeest

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Wij wensen u een voorspoedig herstel toe. Met vriendelijke groet, GGZ Rivierduinen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hambarian, A.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.