Psychiater Hoorn, B.E.A. van der

Psychiater

Er zijn 29 waarderingen Waarderen

Waardering over Hoorn, B.E.A. van der, Psychiatriepraktijk Praktijk voor Psychiatrie Voorschoten - Voorschoten op 18 september 2018

Depressie

Zeer betrokken op professionele wijze. Weet direct tot de kern van het ‘probleem’ te komen door client zelf èn in vraagstelling, tot de essentie ervan te laten komen. Geeft zeer duidelijk en concreet voorbeelden en informatie wanneer dit nodig is, reageert altijd snel op e-mail wanneer dit van toepassing is. Bekwame man waar je aan merkt dat zijn beroep, zijn passie is. Ik ben een jaar lang in therapie geweest bij dhr. Van der Hoorn. Door zijn manier van behandelen, durf ik het leven weer wat positiever te bekijken en weet ik anders om te gaan met mijn dwang en angsten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hoorn, B.E.A. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.