Psychiater Kasi, K.

Psychiater

8 resultaten voor je selectie:

Psychiatriepraktijk Mental Health Center Beeklaan, Praktijk voor Psychiatrie en Psychotherapie - Den Haag

5 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer ervaren deskundige specialist. Geeft ruimte en tijd aan de patiënt. Dienstverlenend en service gericht. Heel erg professioneel.

9.8

15 januari 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ken dhr. Kasi al jaren. Hij was vroeger een goede arts. In de laatste tijd is zijn praktijk veel veranderd: hij is weinig aanwezig,hij is minder betrokken en zijn praktijk is heel onverzorgd, mn...

2.7

21 mei 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Dr Kasi is een erg prettige arts die mij erg goed en met geduld de afgelopen 2 jaar begeleid heeft. Wat ik fijn vind is dat er veel ruimte is voor eigen inbreng in de behandeling.

8 april 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Nooit aanwezig, onbereikbaar per telefoon, komt toezeggingen niet na

2.5

24 maart 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Dr. Kasi is een vriendelijke, geduldige en integere man. Hij helpt je op de moeilijkste momenten weer jezelf terug te vinden. Hij steunt je onvoorwaardelijk in dit proces en leert je zaken op...

9.8

7 juni 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Ik loop al twee jaar in behandeling bij dokter Kasi en hij helpt me heel erg goed. Luistert goed.

22 november 2012 - Goedgekeurd door de redactie

Dokter Kasi is een zeer deskundige en integere en vriendelijke man en psychiater. Hij kan goed luisteren en is zeer begripvol. Hij geeft je steun en spreekt je moed in om verder te gaan en beter te...

8.7
  • Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 2 waarderingen.