Psychiater Knap, T.

Psychiater

5 resultaten voor je selectie:

Psychiatriepraktijk Praktijk voor psychiatrie en psychotherapie T. Knap - Den Haag

20 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Nuttige gesprekken en tips om de toekomst te handelen. Hij gaf vaak metaforen om dingen duidelijk te maken. Een belangrijke tip is het eerder aangeven bij mijn partner dat mij iets dwars zit.

9.5

19 september 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Naast een zeer professionele houding en aanpak heeft dr. Knapp als aanvulling ook goede mensenkennis en neemt dit in zijn behandeling mee. Leert het leven te relativeren en prioriteiten te stellen.

8.3

3 november 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Scherpe en intelligente man. Duidelijk en soms pijnlijk to the point. Zorgzaam maar ook streng indien nodig. Droge humor. Echt geïnteresseerd in je en iemand waar je zeker wat aan hebt.

8.8

31 december 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Erg goed en duidelijk contact. Prettige conversatie zonder onnodige opsmuk. Ik ben erg tevreden, en heb voldoende 'vergelijkingsmateriaal'.

7 mei 2012 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige, intelligente man. Is scherp, niet te 'pamperend' maar wel heel zorgzaam. Heeft humor en is realistisch. Mijn ervaringen zij erg positief.

• Waardeer deze zorgverlener

• Er is 1 waardering.