Waardering over Kruijver, F.P.M., GGZ Sinai Centrum, locatie: Laan van de Helende Meesters - Amstelveen op 7 mei 2019

9.3
  • Posttraumatische stressstoornissen

Ik ben ontzettend blij met deze psychiater. Hij is er vooral op gericht om aan je gezondheid te werken in het algemeen en denk ook mee op andere gebieden dan zijn eigen specialisme. Hij is kundig op gebied van slaapproblematiek, waarin hij er alles aan doet om verslavende slaapmiddelen niet als basis te gebruiken. Er zijn prima alternatieven. Telefonische afspraken verlopen wat lastig, maar dit heb ik er voor over. Structureel fysieke afspraken maken werkt het beste. Het contact is prettig en neemt serieus wat je vertelt en waar je mee worstelt. Hij is betrokken en volgt je proces van de behandeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kruijver, F.P.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.