Waardering over Mergaerts, S.M.L., GGZ Yulius, locatie Overkampweg - Dordrecht op 13 november 2018

9.7
  • Slapeloosheid

Ik kan nog niets zeggen over het effect van de behandeling.Ik ben een aantal maanden bezig .Het betreft bij mij een slapeloosheidsstoornis van jaren en jaren in toenemende vorm.Hiervoor gedurende mijn hele leven aan de medicatie.Ik ben inmiddels bijna 60 en de batterij is vrijwel leeg, dit geeft uiteindelijk zowel in fysieke als psychische zin schade.Samen met dokter Mergaerts op zoek naar een manier om hiermee verder te kunnen.Ik voel me gehoord.Ik voel betrokkenheid en kundigheid en verbaast me telkens weer over de lengte van het consult.Iemand die de tijd neemt en ruimte geeft en in samenspraak met patient kijkt naar mogelijke oplossingen.Bij mij is oprechte aandacht al een belangrijk onderdeel van de behandeling.Ik ben hier blij mee .

Bent u of werkt u voor Mergaerts, S.M.L.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.