Psychiater Palmen, S.J.M.C.

Geslacht
Vrouw
Specialisme
Kinder- en jeugdpsychiatrie
Er zijn nog geen waarderingen Waarderen

Waardering over Palmen, S.J.M.C., Ziekenhuis UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht op 9 augustus 2016

Depressie

Specialisme

Psychiatrie

Deze psychiater luistert erg slecht en is daardoor onvoldoende in staat om correcte diagnoses te stellen. Ze lijkt vooral interesse in onderzoek te hebben, niet in haar patiënten. Geen aanrader, zeker niet voor kinderen/jeugd.

Reactie van/namens Ziekenhuis UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht

Geachte heer, mevrouw, we vinden het heel vervelend dat u de consulten negatief hebt ervaren. Wij komen graag met u in contact om uw ervaringen te bespreken. Daar kunnen wij van leren. Als u wilt, bellen wij u persoonlijk op. Mail dan uw telefoonnummer naar info@umcutrecht.nl.
Bespreek uw ervaring vooral ook met uw arts. Natuurlijk kunt u uw ervaringen ook altijd bespreken met onze klachtenbemiddelaars. Ook zij horen uw verhaal graag. U kunt hen bereiken via
088 75 562 08

Medewerker Patiëntenservice

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Palmen, S.J.M.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.