Waardering over Post, P.W., Psychiatriepraktijk Praktijk voor Psychiatrie P.W. Post - Amsterdam op 25 februari 2014

4.7

Helaas herken ik alles in de genoemde waardering. Als persoon is hij vriendelijk en voelde ik me in beginsel op mijn gemak. Er is echter onvoldoende kennis, hoe je een client dient te behandelen en daarvoor ga je uiteindelijk naar een psychiater. Een vriendin had hem geadviseerd vanwege een succesvolle relatietherapie. Voor ons was het wederzijds een negatieve ervaring. Door hulp elders te zoeken, is het gelukkig goed gekomen. Kortom aardige man, die het goed bedoelt, maar niet deskundig is in mijn beleving.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Post, P.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.